Regulamin Ośrodka Wczasowego "Adadomki" w Ustroniu Morskim ul. Bogusława XIV nr 8

I. Zasady wynajmu

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00, kończy o godz. 10.30. Zmiana godzin doby hotelowej możliwa jest wyłącznie w uzgodnieniu z pracownikami recepcji.

  2. Dokumentem upoważniającym do korzystania z usług w naszym Ośrodku jest dowód wpłaty potwierdzający zapłatę zaliczki na rachunek bankowy oraz potwierdzenie rezerwacji.

  3. Uregulowanie całkowitego kosztu pobytu ( gotówką) winno nastąpić najpóźniej w drugim dniu przyjazdu.

  4. Przekazanie i oddanie domku następuje w obecności personelu Ośrodka i jest równaczne z zaznajomieniem się i akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.

  5. Ilość osób zakwaterowanych w pokojach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych i mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania w domku osób nieuprawnionych koszt ich pobytu ponosi osoba zameldowana w wysokości 100zł/osobę/dzień

II. Zasady korzystania z obiektu

  1. Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do poleceń pracowników ośrodka.

  2. Wszelkie usterki zauważone w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco pracownikom recepcji. Usterki będą na bieżąco usuwane przez konserwatora.

  3. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio pracownikom recepcji, niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny zgłoszenia. Reklamacje będą rozstrzygane na bieżąco. Jedynie reklamacje zgłoszone niezwłocznie mogą być podstawą do stosowania dalszej procedury ich rozpatrzenia.

  4. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, a będące na wyposażeniu domków wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.

  5. Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczane są na miejscu.

  6. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza domkiem, w tym na tarasie.

  7. Korzystanie z antresoli wiąże się z wyłączną odpowiedzialnością korzystającego, wymaga zachowania szczególnej ostrożności, wyklucza się w sposób bezwzględny korzystanie z antresoli osobom będacych pod wpływem alkoholu i nieletnim bez nadzoru osoby dorosłej, a pod jej nadzorem tylko na własną odpowiedzialność.

  8. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.

  9. Osoby zakłócające spokój i porządek w Ośrodku mogą być usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania. W przypadku wezwania policji w związku z zakłócaniem porządku , a szczególnie ciszy nocnej, osoby naruszające regulamin usuwane są natychmiastowo bez jakiegokolwiek odszkodowania.

  10. Na terenie ośrodka zabronione jest:

a) zakłócanie spokoju i wypoczynku, w tym odtwarzanie głośnej muzyki,

b) palenie ognisk,

c) nieprzyzwoite, wulgarne zachowania,

d) zabrania się wystawiania mebli poza obręb werandy

e) zaśmiecania i zabrudzanie ośrodka.

  1. W domkach zabrania się smażenia ryb.

  2. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów.

  3. Osoby nie będące Wczasowiczami Ośrodka, a przebywające w nim po godzinie 22:00 zobowiązane są do jego opuszczenia. Ewentualny dłuższy pobyt winien zostać zgłoszony pracownikom recepcji.

  4. Zezwalamy na pobyt w Ośrodku zwierząt domowych, po uprzednim zgłoszeniu pracownikom recepcji. Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt poza teren ośrodka, a na terenie ośrodka wyłącznie na smyczy. Właściciele zwierząt domowych ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.

  5. Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu lub w miejscach wskazanych przez pracowników recepcji. Mozliwość parkowania dotyczy tylko klientów Ośrodka. Parking Ośrodka jest bezpłatny, niestrzeżony, brama zamykana na noc w godz. 22.00 - 6.00. Ewentualne przyjazdy lub wyjazdy w godzinach 22.00 - 6.00 należy zgłaszać pracownikom recepcji.

  6. Do każdego domku przypisane jest jedno miejsce parkingowe. W przypadku przyjazdu większą ilością samochodów parkowanie możliwe jest na pobliskim parkingu (ul. Ogrodowa).

  7. Zabrania się wjazdu samochodów nie będacych własnością klientów Ośrodka.

  8. Za wszelkie szkody komunikacyjne spowodowane w związku z poruszaniem się po terenie Ośrodka odpowiada właściciel pojazdu lub osoba kierująca.

  9. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na terenie ośrodka pojazdy, ani znajdujące się w nich mienie.

  10. W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia się do recepcji w celu wymiany zamka i uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.

  11. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w Ośrodku dozwolony pod opieką osób dorosłych. Za wszelkie szkody spowodowane przez dzieci odpowiadając ich rodzice lub opiekunowie.

  12. Na terenie ośrodka obowiązuje ograniczenie prędkości do 5 km/h.

  13. Zezwala się na rozpalanie grilla wyłącznie w wybudowanych stałych grillach. Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest do nadzoru podczas palenia. Korzystanie z grilla na tarasie domku jest bezwględnie zakazane, a jego użytkowanie w odległości powodującej zagrozenie pożarowe przenosi odpowiedzialność za powstałe szkody w całości na korzystającego.

  14. Kaucja wpłacona na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji przez Wczasowicza w przypadku odwołania przyjazdu w okresie 14 dni przed planowanym przyjazdem.

  15. Zabrania się podłączania piecyków elektrycznych w domkach bez zgody pracowników recepcji poza będącymi na wyposażeniu domków.

  16. Zabrania się mycia samochodów oraz napraw pojazdów mechanicznych na terenie ośrodka.

  17. Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do kontenerów na terenie ośrodka, znajdujących się przy parkingu.

  18. W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Spożywania alkoholu dozwolone jest wyłącznie w domkach.

III.

Plac zabaw

  1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.

  2. Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieka osób dorosłych.

  3. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

  4. Na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów.

  5. Na terenie ośrodka gra w piłkę (nożną, koszykówkę, siatkówkę) dozwolona jest wyłącznie na terenie obszaru rekreakcyjnego.

IV. Postanowienia końcowe

  1. Prosimy o bieżące zaznajamianie się w trakcie pobytu z informacjami umieszczonymi na tablicy informacyjnej, znajdującej się przy recepcji.

  2. Recepcja jest czynna w godzinach 8.00 do 20.00 lub zależnie od okresu sezonu w godzinach wskazanych na tablicy ogłoszeń przy recepcji. W razie potrzeby prosimy dzwonić na następujący numer: 518617316.

  3. Personel Ośrodka służy Państwu wszelką pomocą i jest do Państwa dyspozycji.

  4. Regulamin dostępny jest w miejścu ogólnie dostępnym przy wejściu do Ośrodka, na ścianie domku nr 1.
  5. Prowadzącym działalność ośrodka jest: Katarzyna Augustyn, ul. Bogusława XIV nr 8, 78-111 Ustronie Morskie